Privatstallet

Att ha sin häst installad i privatstallet på Smedjebackens ryttarsällskap innebär att man står i ett kollektivstall. Du kommer att tilldelas stalltjänst, även under lov och röda dagar.

Observera att strikt hästägaransvar och föräldraansvar gäller vid uppstallning vid föreningen. Idag består privatstallet av 14 boxar. Det är olika mått på boxarna och de är även olika utrustade.

Stallet är total renoverat.

Det finns tre uppbindningsplatser i privatstallet. Uppbindningsplatserna i ridskoledelen är endast till ridskolans hästar. Det finns även en spolspilta och täckesrum med torkmöjlighet. Kök, wc, dusch, tvättmaskin finns tillgängligt.

Just nu finns det lediga boxplatser. Kontakta oss via mail vid intresse, smedjebackensrs@telia.com

Boxplats i ridskolestallet- vi erbjuder nu ett begränsat antal boxar med service för dig som har svårt att hinna med fodringar, in och utsläpp.

Kontakta oss via mail vid intresse, smedjebackensrs@telia.com