Headerbild

Sponsring

Vill du vara en del av SRSs sponsornätverk?

Den svenska ridskolan är unik. Ingen annanstans i världen finns ridsporten så tillgänglig som för så många som i Sverige.  Ridsporten är Sveriges näst största ungdomsidrott och en av de få idrotter där män och kvinnor, unga och gamla tävlar på lika villkor. Med en allt större exponering i media och över en halv miljon människor som regelbundet rider för motion och tävling erbjuds fina möjligheter att nå en stor och attraktiv målgrupp för de bolag som väljer att sponsra ridsporten. Ridning är också den största handikappidrotten i Sverige.

I Smedjebackens Ryttarförening sätter vi stort värde på våra sponsorer och gör allt för att ett partnerskap med oss ska bli så värdeskapande som möjligt.

Vi har färdiga sponsorpaket, men skräddarsyr självklart även sponsoravtal för att det bli så bra som möjligt för våra partners.

Intresserad? Varmt välkommen att kontakta:
Verksamhetsansvarig
E-post: smedjebackensrs@telia.com

Vad kan vi erbjuda dig:

Sponsordag
Vi kommer erbjuda alla våra sponsorer en dag på hösten och en dag på våren då ni får komma till oss och prova på att rida, umgås med hästar och fika. Antal platser utifrån vilket sponsorpaket ni väljer.

Hemsida och sociala medier
Alla sponsorer kommer att få sitt namn eller logga på vår hemsida och på våra sociala medier. Vårt mål är att aktivt presentera våra sponsorer i våra sociala medier.

Klubbkläder
När vi trycker upp och säljer klubbkläder (västar, jackor, tröjor etc.) kommer vi att trycka alla våra guldsponsorers namn/logga på våra kläder.

Diamantsponsring

Vill ni sponsra med en större summa- över 20 000kr?

Vid större sponsring så specialbygger vi ett paket enligt överenskommelse. Om vi exempelvis köper en hästtransport, då trycker vi er logga på transporten. Eller om vi köper in nya täcken till hästarna så trycker vi er logga på alla täcken etc.

Skyltplats på bästa plats i ridhuset, 1x2 meter.

Logga på hemsidan, guldplats

Liten skylt på sponsortavla som sitter i ridhuset och vid anslagstavlorna i stallet.

Guldpaket
Skyltplats på bästa plats i ridhuset, 1x2 meter.

Logga på hemsidan, guldplats

Från 10 000 kr och uppåt

Silverpaket
Skyltplats i ridhuset, 1x2 meter.

Logga på hemsidan, silverplats

Från 5000 kr

Bronspaket
Logga på hemsidan, bronsplats

Från 1000 kr

Skyltar i ridhuset och loggor
Ni levererar skylten till oss och vi sätter upp dem i ridhus och på anslagstavla samt lägger upp loggan på hemsidan. Ni mejlar er logga till oss på smedjebackensrs@telia.com så att vi kan lägga ut den på vår hemsida och sociala medier.

Adress

Smedjebackens RS - Ridsport Kuskgatan 11 77750 Smedjebacken